5/19/16

black and white


I'm currently back in town. I came yesterday after 3 weeks away. I slept, ate and woke up around 10 pm and read Steinbeck's The Grapes of Wrath till around 4am.
This morning I took a long bath. Made myself a hair mask containing one yolk, 2 spoons of olive oil, avocado and 2 spoons of honey. I spent the day enjoying myself and taking care of my body inside and outside. Long day tomorrow at school and at work. Now I'm editing some pictures for my photography Facebook page.  I have so many from these recent trips to Calafat!! Day and night I keep thinking about ways to promote myself.
Talk to you tomorrow!


 Ieri m-am intors in Timisoara dupa ce am fost plecata 3 saptamani. Am dormit pana la 10 seara, am mancat, mi-am facut un cappuccino si am citit Fructele maniei de Steinbeck pana la 4 dimineata si am mancat Raffaello facute in casa. Cand m-am trezit azi mi-am facut o masca de par din 1 galbenus, 2 linguri de ulei de masline, avocado pisat si 2 linguri de miere. Mi-am hidratat corpul cu ulei de argan si ulei de cocos (so so goood!!). Maine ma asteapta o zi lunga la scoala dar si la birou. Acum editez ceva poze din ultimele mele vacante la Calafat pentru pagina mea foto: Simona N Photography. Am asa multe! Oricum, zilele si noptile mi le petrec gandindu-ma la cat mai multe moduri noi de a ma promova. Am obiective scrise zilnic intr-o agenda cu imaginea Turnului Eiffel pe coperta. Am urmarit un Ted Talk zilele trecute in timp ce editam ceva poze si lasam prezentarile sa mearga una dupa alta, un Ted Talk interesant in care cel care vorbea recomanda sa iti scrii in fiecare zi pe o foaie de hartie obiective pe care sa le imparti in 3 categorii: azi, maine, saptamana asta. Now that's working on your dream! 

Poza de mai sus e de la un curs de make-up la care am facut poze. Dar zilele astea sunt fascinata de video si imi tot vin idei si exaltari pe tema asta. Vreau sa ma pun cat mai repede pe treaba dar vine si sesiunea...
Oricum... ne auzim maine cu un nou look.


Love,
Simo

No comments:

Design by | SweetElectric